esmaspäev, juuni 05, 2017

Kaks asja, mis mind eile närvi ajasid. Nendest üks ajab ikka veel.

Alustan sellest, mis varem närvidele hakkas käima. Panime Osta.ee-sse müüki oma titevankri komplekti. Olematu hinnaga, et jumala eest kiiresti minema viidaks. Ma olin selle üsna ribadeks ka kärutanud. Pluss turvakas oli täielik feil selles komplektis. Aga elu sees ei oleks tulnud pähe katsetada turvahälli kaldenurka autos enne ostmist. Ja mida sa katsetad, kui beebi on alles kõhus. Saime sellest aimu haiglast koju sõites. Noh, ühesõnaga komplekt osteti ära väga ruttu. Ostjaks Aljona Narvast. Siinkohal mainin ära loo ühe põhilise punkti--alati midagi müües märgime ära, et kaubale tuleb ise järele tulla. Ei viitsi iial hakata saatmisega jamama. Nii ka seekord. Aga oh rõõmu, kui kohe peale kauba ostmist, saame Aljonalt kirja, et kas oleks võimalik postiga saata? Jättes kõik imestunud  emotsioonid siinkohal kõrvale, vastasime, et ei, ei ole. Oksjonil on märgitud, et kaubale tuleb ise jäerele tulla. That´s it nagu! Tutvu tingimustega, inimene. Ja kes üldse ostab toote, mis asub Tallinnas, elades ise Narvas ja teades, et järele tulla pole võimalik? Nats napakas käitumine nagu. Aa ei, ta ei jäta oma jura. Tahab, et saadaksime kulleriga. Ma vastan, et ei, ma ei saada kulleriga. Ma peaksin ju siis kõik need 25 asja kuhugi pakkima esiteks. Mul pole mingeid laibakotte või karpe kodus niisama võtta ja ostma ma neid ekstra sellepärast ka ei lähe. Ausalt ka, ma ei taha ja ei viitsi. Sai ju selline tingimus pandud just sellepärast. Võite öelda, et ma terroriseerin kedagi vaest rasedat Narva naist aga see oleks sama hea, kui ma käiksin poes, topiksin asjad kotti ja siis teataksin mingile Selku tüübile, et õu, mul on kotid ilged pommid, äkki viitsid koju tassida. Teie poest ostetud ju. Oleks veider ju. Igatahes saaga jätkub. Viimane meiepoolne vastus oli, et davai, tule järgi või paneme asja uuesti oksjonile. Seal on mingid nüansid ka, nii lihtsalt see ei käi aga õigus on siinkohal meie kui müüja poolel. Midagi ületamatut olla ei saa. Muidu olgu öeldud, et alati küsitakse, et kas oleks võimalik kaup postiga saata, kui oled märkinud, et tuleb ise järele tulla. Eks leidub kindlasti palju häid inimesi, kes vastu tulevad ja võtavad selle aja ja mässavad, pakivad ja saadavad. A me pole need inimesed. Tulgu ja hammustagu see tegemata heategu mind ükskord tagumikust.
Teine värk siis eile. Läksime lapsega Nurri kassikohvikusse. See on see kohvik, kus elavab 8 kassi. Polnud kunagi varem käinud. Kohvik oli üsna tühi, kassid magasid. Enne menüü saamist toodi läbilugemiseks ja allkirjastamiseks kasside reeglid. Mida tohib ja mida ei tohi jne. Fine, kirjutasin alla ja toodi menüü. Avasin selle ja esimese asjana loen, et kohvikus kehtib külastustasu. Täiskasvanud 5, üliõpilased, pensionärid 2,5 ja perekond 10. Misasja nagu?? Olin juba eelnevalt Aljona tõttu tujust ära ja nüüd mingi selline jamps siin. Loomulikult ma ei hakanud ütlema lapsele, et pane riidesse, me läheme ära. Ega ma mingi loll ei ole. Vaatasin hoolega ringi, et kus see silt neil võiks olla, et külastus maksab raha. Kusagil ei olnud. Hiljem, makstes, uurisin müüjalt, et kas neil on ukse peal kirjas, et siin kehtib külastustasu? Sain vastuseks, et on kirjas. Kui meid siis välja lasti, sest ise sa väljuda ei saa, kassid võivad jooksu panna, siis seisin ja uurisin välisust. No ei olnud mitte kusagile kirjutatud, et kohvikus on külastustasu. Igatahes siis teadke, et sinna kohvikusse minnes, tuleb arvestada vähemalt 5-eurise lisakuluga. Selle eest saab siis, nii kaua kui soovid, vahtida kaheksat magavat kassi. Mina ei ole mingi crazy cat-lady ja mulle tundub selline asi pisut absurdsena. Pange korjanduskast omale kohvikusse või midagi. Vaatasin nende kodukat ja FB lehte praegu, ei leidnud ka sealt sellekohast infot. Kurat ja see Aljona ajab endiselt täiega vihale.

1 kommentaar:

Eva-Liisa ütles ...

See kassikohviku asi on küll väga imelik....